21 aprilie 2008

Lecturi toamnă-iarnă 2008

După primul set de cărţi pe care le-am răsfoit vara trecută, degetele mele n-au avut astâmpăr şi au continuat să răsfoiască filele unor cărţi până la a captiva subsemnatul. Cum zilele de toamnă începea să fie tot mai scurte iar serile tot mai lungi, aşa începeam să am toate condiţiile pentru a sta treaz până târziu în noapte pentru a afla pune mâna pe-o carte sau alta.

Printre titlurile cu care m-am delectat nu veţi găsi vreo legătură, pentru că acoperă domenii diferite, de la literatură recreativă până la romane conspiraţioniste (foarte bune de altfel!!):

  1. Cezar Petrescu - Calea Victorie
  2. Mihail Sadoveanu - Baltagul (era o restanţă din liceu - n.a.)
  3. Louis de Brouglie - Certitudinile şi incertitudinile ştiinţei
  4. Teodor Marian - Grăbit prin America
  5. Arthur Connan Doyle - Aventurile profesorului Challenger
  6. Ed Wright - Cele mai mari scandaluri ale istoriei
  7. Dr. Ion Grecescu - Nicolae Titulescu
  8. Will Cuppy - Biografii necenzurate ale unor oameni celebri
  9. Miguel Pedrero - Corupţia marilor puteri
  10. Paul Erdman - Ultimele zile ale Americii
  11. Paul Erdman - Panica din '89
Alte cărţi în curs de finalizare (prima este foarte plictisitoare, a doua foarte grea...):
  1. Cezar Petrescu - Oraş patriarhal
  2. Michael Palmer - Freud şi Jung despre religie
Şi mai sunt atâtea titluri care m-aşteaptă...
Tre' să închei, m-aşteaptă munca... Din păcate nu pot să mă dedic în totalitate cititului şi scrisului pe blog :(

2 comentarii:

blinder spunea...

din acestea care ar fi cele mai bune? nu de alta dar mai nou am prea mult timp liber si imi place o carte buna.

Liviu spunea...

9,10,11 sunt cele mai tari din punctul meu de vedere,pentru ca sunt romane de conspiratie cu actiunea in zilele noastre. Foarte intrigante. Dar dincolo de asta prezinta foarte multe informatii utile, de ex: cum decurg operatiunile bancar-financiare la nivel de miliardari! Iti dau idei, iti schimba perceptia asupra lucrurilor.

Toate cele 3 carti le-am luat cu Saptamana Financiara :) De ce? Pentru ca urmaresc ce va aparea si daca-mi place cumpar ziarul cu cartea! Ca sa nu mai zic ca aceeasi carte la Diverta e de 4 ori mai scump!