29 octombrie 2007

Google a actualizat PR-ul siteurilor

În weekendul trecut, nenea Google a făcut o reactualizare a Page Rank-ului siteurilor din lume. Una generală, pentru toţi. Ei bine, nici siteurile de sub mână mea nu au fost ignorate, lucru care se vede prin PR relativ mare atins de acestea. Iată-le:

Iubimeu.ro de la PR=0 la PR=4
Sexzone.ro de la PR=0 la PR=3
Easygames.ro de la PR=3 la PR=4
Ahoy.ro de la PR=2 la PR=4
Start24.ro de la PR=0 la PR=3
Romarketing.ro de la PR=3 la PR=5

Chiar şi blogul de faţă a sărit de la PR=0 la PR=3.

Toate astea mă gâdilă plăcut la grumaz că munca depusă din vară până acuma a dat roade. Toate măsurile de SEO luate (optimizare cuvinte, link popularity, URL-rewrite, cross-linking etc) au funcţionat întocmai cu previziunile mele.

Trebuie însă să recunosc că am avut şi surprize. Este ştiut că vârsta unui site e unul din criteriile de relevanţă luate în considerare de prea distinsul Google. Ei bine, Iubimeu, Sexzone sau Start24 au 6 luni primul, mai puţin restul şi totuşi au primit PR relativ mare.

Din asta am dedus că scorul bun luat la PRuri se datorează mai ales link popularity-ului şi cross-linkingului.

Niciun comentariu: