14 iunie 2007

Neogen vrea să muşte din plăcinta publicităţii online

"Neogen si-a propus sa intre puternic pe piata de publicitate online, obiectivul stabilit pentru anul 2008 este o cota de 25% din aceasta piata." Aşa sună un articol pe standard.ro

“Momentan, Neogen nu este un jucator important in publicitatea online. Estimez ca avem o cota de aproximativ 10% pe o piata de cinci milioane de euro in 2006 si care va creste la opt milioane anul acesta”, a declarat pentru Business Standard Calin Fusu, director general Neogen.

Potrivit acestuia, publicitatea online creste intr-un ritm accelerat de la un an la altul.

“Potentialul acestei piete se datoreaza trecerii audientei de la media traditionala la cea online si, in mod evident, bugetele se indreapta in aceeasi directie”, a mai spus Fusu. Principalii jucatori in publicitatea online din Romania sunt Boom, cu o cota de 29%, Arbomedia - 28%, si AdEvolution - 21%.

Neogen este insa un jucator important in piata de recrutare online din Romania, o piata estimata la trei milioane de euro in 2007. Potrivit reprezentantilor companiei, BestJobs are o cota de 60%, principalul sau competitor fiind eJobs.

Citeşte tot articolul pe standard.ro

Niciun comentariu: